Websitemiz, size daha iyi bir hizmet sunabilmemiz için çerezler (tanımlama bilgisi) kullanmaktadır. Websitemizi kullanmaya devam ederek, çerezlerin kullanılmasını kabul etmektesiniz.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE  – 1 TARAFLAR

1.1 İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ("Sözleşme"), Balmumcu Mah. Karahasan Sok. No.11 Beşiktaş, İstanbul adresinde faaliyette bulunan Indesit Company Beyaz Eşya Pazarlama Anonim Şirketi ("Şirket" veya "Satıcı") ile Şirket'in ürünlerini internet sitesinden satın alan kişi ("Müşteri" veya "Tüketici") arasında Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca elektronik ortamda akdedilmiştir.

Şirket ile Müşteri tek başına "Taraf", birlikte "Taraflar" olarak anılacaktır.

1.2. Müşteri, Şirket'ten hizmet satın alarak, işbu Sözleşme'nin tamamını okuduğunu, içeriğini bütünü ile anladığını ve tüm hükümlerini onayladığını kabul, beyan ve taahhüt eder.  Aynı şekilde Şirket de aşağıdaki hususları Müşteri'ye beyan ve taahhüt eder.  Bu nedenle, hizmet satın alınırken Müşteri tarafından verilmiş olan bilgilerinin doğruluğu Müşteri tarafından taahhüt edilmektedir.


MADDE  – 2 SÖZLEŞME'NİN KURULMASI

2.1. MÜŞTERİ SÖZLEŞME'Yİ OKUDUĞUNU, ANLADIĞINI, HAKLARININ VE YÜKÜMLÜLÜKLERİNİN BİLİNCİNDE OLDUĞUNU KABUL EDER.

2.2. TARAFLAR, SÖZLEŞME İLE KARARLAŞTIRILAN EDİMLER ARASINDA HİÇBİR ORANSIZLIK BULUNMADIĞINI VE KARŞILIKLI EDİMLERİN İŞİN NİTELİĞİNE UYGUN OLDUĞUNU, SÖZLEŞME KONUSUNA GİREN İŞLEMLER KAPSAMINDA HERHANGİ BİR TECRÜBESİZLİKLERİNİN BULUNMADIĞINI KABUL EDERLER.

2.3. MÜŞTERİ, SÖZLEŞME KAPSAMINDA YER ALAN İŞLEMLERİN KENDİ MENFAATİNE UYGUN OLDUĞU KONUSUNDA TAM BİR KANAATE VARDIĞINI VE TÜM ŞARTLARA KENDİ ÖZGÜR İRADESİ İLE, HİÇBİR GÜÇLÜK VEYA SIKINTI İÇİNDE OLMADAN, DÜŞÜNEREK, İSTEYEREK VE BİLEREK UYACAĞINI KABUL EDER.

2.4. TARAFLAR, SÖZLEŞME'NİN HÜKÜMLERİNİN HAKSIZ ŞART SAYILABİLECEK BİR ÖZELLİK TAŞIMADIĞINI, MENFAATLER DENGESİ BAKIMINDAN BİR HAKSIZLIK OLMADIĞINI KABUL EDER.

2.5. İŞBU SÖZLEŞME, EKLERİ VE http://www.hotpoint.com.tr      ÜZERİNDEN YAPILAN İŞLEMLER KAPSAMINDA TEDARİK EDİLEN BİLGİLER VE ELEKTRONİK VASITALARLA ONAYLANAN KONULAR KAMPANYALI SATIŞLARA İLİŞKİN UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK'İN 6. MADDESİ'NİN GEREKLİLİKLERİNE KARŞILIK GELMEKTEDİR.

2.6. İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ TÜKETİCİ SÖZLEŞMELERİNDEKİ HAKSIZ ŞARTLAR HAKKINDA YÖNETMELİK HÜKÜMLERİ UYARINCA HERHANGİ BİR HAKSIZ ŞART İÇERMEMEKTEDİR.  HÜKÜMLER DÜRÜSTLÜK VE İYİNİYET KURALINA AYKIRILIK TEŞKİL ETMEMEKTE OLUP TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDAKİ MEVZUATA UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞTIR.

2.7. İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ TÜRK BORÇLAR KANUNU HÜKÜMLERİ DE DİKKATE ALINARAK HAZIRLANMIŞTIR.  TÜRK BORÇLAR KANUNU'NUN 21. MADDESİNDE ÖNGÖRÜLEN BAĞLAYICILIK VE İÇERİK DENETİMİ MÜŞTERİ TARAFINDAN YAPILMIŞTIR.  İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİNDEN HİÇBİRİ İŞBU SÖZLEŞME'NİN NİTELİĞİNE VE İŞİN ÖZELLİĞİNE YABANCI (ŞAŞIRTICI ŞARTLAR) NİTELİK TAŞIMAZ.  İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ AÇIK VE ANLAŞILIR BİR ŞEKİLDE YAZILMIŞ OLUP BİRDEN ÇOK ANLAMI İFADE ETMEMEKTEDİR.


MADDE  – 3 KONU
İşbu Sözleşme'nin konusu; Müşteri'nin Şirket'e ait internet sitesi ("Platform") üzerinden online satış amacı ile Müşteriler'in Indesit ürün ve hizmetleriyle ilgili bilgi almasını sağlamak için verilen hizmete ("Hizmet") ilişkin olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, ilgili yönetmelik ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca Taraflar'ın hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesinden ibarettir.


MADDE  – 4 SATICI (ŞİRKET) BİLGİLERİ
Ünvan: Indesit Company Beyaz Eşya Pazarlama Anonim Şirketi
Adres: Balmumcu Mah. Karahasan Sok. No.11 Beşiktaş, İstanbul   
Telefon: 444 50 10
E-mail: service.tr@whirlpool.com
Faks No: (+90) 212 212 95 59
MERSIS No: 77439849428811334


MADDE  – 5 MÜŞTERİNİN (TÜKETİCİNİN) BİLGİLERİ
Adı/Soyadı/Unvanı: [•]
Adresi: [•]
Telefon: [•]
E-mail: [•]


MADDE  – 6 SÖZLEŞME KONUSU HİZMET'E İLİŞKİN BİLGİLER
Sözleşme'nin tarihi, Hizmet'in türü ve gerçekleşme tarihi, satış bedeli, ödeme şekli ve ilgili detayları aşağıda belirtildiği gibidir:
Sözleşme Tarihi: [•]
Hizmet Türü: Şirket'in Platform üzerinden Müşteri'ye yaptığı mesafeli satış
Ürün Teslim Tarihi: 2 ile 30 işgünü 
Teslim masraflarının tutarı : Ücretsiz
Mal/Ürün/Hizmet Türü: Ev Aletleri ve Aksesuarları
Miktarı: [●]
Marka/Model: [●]
Peşin TL. Satış Fiyatı (Vergiler Dahil): [●]
İade Halinde Taşıyıcı Firma:Hotpoint Yetkili Ortağı
Ödeme Şekli: Kredi Kartı
Cayma Bildirimi Yapılabilmesi için;
- Adres: Balmumcu Mah. Karahasan Sok. No.11 Beşiktaş, İstanbul   
- Telefon: 444 50 10
- E-mail: service.tr@whirlpool.com
- Faks No: (+90) 212 212 95 59


MADDE  – 7 CAYMA HAKKI
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ilgili hükümleri uyarınca;


Tüketici; hizmet ifasına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, sözleşmenin kurulduğu günden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.  Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile Satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir.
Tüketicinin cayma hakkı (i) tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara, (ii) çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine, (iii) tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine (iv) tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara, (v) malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine, (vi) abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine, (vii) belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine, (viii) elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara, (ix) cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere, ve (x) fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelere uygulanmaz.
Tüketicinin cayma hakkını kullanması halinde Satıcı veya sağlayıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç 14 (ondört) gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve tüketiciyi borç altına sokan kıymetli evrak ve benzeri her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmekle yükümlüdür.


MADDE  – 8 MÜŞTERİ'NİN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

8.1 Müşteri, Madde 6'da belirtilen Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

8.2 Sözleşme konusu ürün, yasal 30 (otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Müşteri'nin yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde Müşteri veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Satıcı bu yükümlülüğüne aykırı davranır ise tüketici işbu Sözleşme'yi feshedebilir. Sözleşme'nin feshi durumunda, satıcı veya sağlayıcı, varsa teslimat masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde tüketiciye ilgili mevzuat uyarınca belirlenen kanuni faiziyle birlikte geri ödemek ve varsa tüketiciyi borç altına sokan tüm kıymetli evrak ve benzeri belgeleri iade etmek zorundadır.

8.3 Sözleşme konusu ürün, Müşteri'den başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.  

8.4 Satıcı, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur. Haklı bir sebebe dayanmak şartıyla Satıcı, Sözleşme'den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan, Müşteri'ye eşit kalite ve fiyatta mal veya hizmet tedarik edebilir.

8.5 Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu Sözleşme'nin elektronik ortamda teyit edilmesi ve Sözleşme konusu siparişin bedelinin ödenmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

8.6 Satıcı sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde durumu öğrendiği tarihten itiberen  3 (üç) gün içerisinde Müşteri'ye durumu yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmekle yükümlüdür. Bu durumda Satıcı teslimat masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 14 (ondört) gün içerisinde Müşteri'ye iade eder.

8.7 Satıcı, malın Müşteri ya da Müşteri'nin taşıyıcı dışında belirleyeceği üçüncü bir kişiye teslimine kadar oluşan kayıp ve hasarlardan sorumludur.

8.8 Müşteri'nin Satıcı'nın belirlediği taşıyıcı dışında başka bir taşıyıcı ile malın gönderilmesini talep etmesi durumunda, malın ilgili taşıyıcıya tesliminden itibaren oluşabilecek kayıp ya da hasardan Satıcı sorumlu değildir.

8.9 Satıcı tarafından sunulan hizmet perakende satış kapsamında tüketiciye yöneliktir; Satıcı, Müşteri'nin yeniden satış amacı bulunduğundan şüphe etmesi halinde işbu Sözleşme kurulmuş olsa dahi siparişi iptal etme ve ürünleri teslim etmeme hakkını  saklı tutar.

MADDE  – 9 YETKİLİ MAHKEME

İşbu Sözleşme'den dolayı her türlü şikayet ve itirazlar, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlara göre Müşteri'nin veya Satıcı'nın ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne veya Tüketici Mahkemesi'ne yapılabilecektir.